Nasze usługi obejmują:

1. Usługi portierskie i dozorowania utrzymania podstawowego porządku na terenach wewnętrznych i zewnętrznych, tj.:

  • czynności portierskie związane z udostępnianiem pomieszczeń,
  • czynności portierskie związane z informacją,
  • czynności portierskie z kształtowaniem z pozytywnego wizerunku Zamawiającego,
  • czynności recepcyjne związane z udostępnianiem pomieszczeń,
  • czynności recepcyjne związane z informacją,
  • czynności recepcyjne z kształtowaniem z pozytywnego wizerunku Zamawiającego,
  • czynności recepcyjne i portierskie w zakresie:
    • ujawnianie faktów: włamań, kradzieży, niszczenia i dewastacji mienia oraz zabezpieczanie miejsc ewentualnych zdarzeń w celu niedopuszczenia do powiększenia strat, do czasu przybycia osoby odpowiedzialnej ze strony Zleceniodawcy oraz uzasadnionych przypadkach powiadamianie odpowiednich służb (Policja, Straż Pożarna, służby techniczne) o powstałych zagrożeniach dotyczących obiektu, obszaru i pomieszczeń,
  • sprawdzanie stanu wszelkich zamknięć, zabezpieczeń i plomb,
  • sprawdzanie prawidłowości zamknięcia drzwi i okien po opuszczeniu chronionego obiektu przez pracowników; sprawdzanie stanu ogrodzenia, bram wjazdowych i oświetlenia,
  • pisemne zgłaszanie Zleceniodawcy wszelkich braków lub naruszeń odnośnie do stanu zabezpieczenia mienia na dozorowanym obiekcie i z zaistniałych zdarzeń,
  • sprawdzanie pojazdów opuszczających dozorowany obiekt w celu weryfikacji zgodności rodzaju towarów wywożonych przez te pojazdy z wystawionymi dla nich dokumentami (specyfikacje, faktury, przepustki itd.),
  • ewidencjonowanie pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających, z określeniem osoby kierującej pojazdem, godziny wjazdu lub wyjazdu, celu przeznaczenia, dokumentu dotyczącego wwożonego lub wywożonego towaru poza godzinami pracy firm na terenie posesji,
  • wzywanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie dozorowanego obiektu albo stwierdzenia zakłócania porządku.

2. Usługi porządkowo-czystościowe, utrzymania podstawowego porządku na terenach wewnętrznych i zewnętrznych, tj.:

a) ręcznego usuwania zanieczyszczeń na sucho,
b) mechanicznego usuwania zanieczyszczeń na sucho,
c) ręcznego usuwania zanieczyszczeń przy użyciu środków czyszczących,
d) mechanicznego usuwania zanieczyszczeń przy użyciu środków czyszczących,
e) odśnieżania i utrzymania porządku w zakresie zieleni na zewnątrz.


CZYNNOŚCI ADMINISTRACYJNE:

  1. Porządkowanie i archiwizacja dokumentacji w wersji papierowej Zamawiającego, w tym utylizacja.
  2. Adresowanie kopert, sporządzanie nagłówków pism.
  3. Porządkowanie i archiwizacja dokumentacji w wersji magnetycznej.
  4. Sporządzanie i uzupełnianie baz danych.
  5. Sporządzanie i comiesięczna weryfikacja i aktualizacja wzoru ofert handlowych w wersji informatycznej i papierowej.
  6. Opiniowanie materiałów reklamowych.