1. Usługi portierskie i dozorowania utrzymania podstawowego porządku na terenach wewnętrznych i zewnętrznych, tj.:
- czynności portierskie związane z udostępnianiem pomieszczeń,
- czynności portierskie związane z informacją,
- czynności portierskie z kształtowaniem z pozytywnego wizerunku Zamawiającego,
- czynności recepcyjne związane z udostępnianiem pomieszczeń,
- czynności recepcyjne związane z informacją,
- czynności recepcyjne z kształtowaniem z pozytywnego wizerunku Zamawiającego,
- czynności recepcyjne i portierskie w zakresie:
- ujawnianie faktów: włamań, kradzieży, niszczenia i dewastacji mienia oraz zabezpieczanie miejsc ewentualnych zdarzeń w celu niedopuszczenia do powiększenia strat, do czasu przybycia osoby odpowiedzialnej ze strony Zleceniodawcy oraz uzasadnionych przypadkach powiadamianie odpowiednich służb (Policja, Straż Pożarna, służby techniczne) o powstałych zagrożeniach dotyczących obiektu, obszaru i pomieszczeń,
- sprawdzanie stanu wszelkich zamknięć, zabezpieczeń i plomb,
- sprawdzanie prawidłowości zamknięcia drzwi i okien po opuszczeniu chronionego obiektu przez pracowników; sprawdzanie stanu ogrodzenia, bram wjazdowych i oświetlenia,
- pisemne zgłaszanie Zleceniodawcy wszelkich braków lub naruszeń odnośnie do stanu zabezpieczenia mienia na dozorowanym obiekcie i z zaistniałych zdarzeń,
- sprawdzanie pojazdów opuszczających dozorowany obiekt w celu weryfikacji zgodności rodzaju towarów wywożonych przez te pojazdy z wystawionymi dla nich dokumentami (specyfikacje, faktury, przepustki itd.),
- ewidencjonowanie pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających, z określeniem osoby kierującej pojazdem, godziny wjazdu lub wyjazdu, celu przeznaczenia, dokumentu dotyczącego wwożonego lub wywożonego towaru poza godzinami pracy firm na terenie posesji,
- wzywanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie dozorowanego obiektu albo stwierdzenia zakłócania porządku.
2. Usługi porządkowo-czystościowe, utrzymania podstawowego porządku na terenach wewnętrznych i zewnętrznych, tj.:
a) ręcznego usuwania zanieczyszczeń na sucho,
b) mechanicznego usuwania zanieczyszczeń na sucho,
c) ręcznego usuwania zanieczyszczeń przy użyciu środków czyszczących,
d) mechanicznego usuwania zanieczyszczeń przy użyciu środków czyszczących,
e) odśnieżania i utrzymania porządku w zakresie zieleni na zewnątrz.
CZYNNOŚCI ADMINISTRACYJNE:
- Porządkowanie i archiwizacja dokumentacji w wersji papierowej Zamawiającego, w tym utylizacja.
- Adresowanie kopert, sporządzanie nagłówków pism.
- Porządkowanie i archiwizacja dokumentacji w wersji magnetycznej.
- Sporządzanie i uzupełnianie baz danych.
- Sporządzanie i comiesięczna weryfikacja i aktualizacja wzoru ofert handlowych w wersji informatycznej i papierowej.
- Opiniowanie materiałów reklamowych.